ZOZNAM ÚLOH Z POČÍTAČOVEJ GRFIKY




PG2:

sablona 8. cvicenie


1. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Príklad: http://www.diku.dk/hjemmesider/studerende/zrock/KDTree/index.html





2. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Príklad: http://www.cs.mtu.edu/~shene/COURSES/cs3621/NOTES/model/winged-e.html
http://pg.uby.sk/index.php?mod=uloha2





3. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Príklad: http://www.gamedev.net/reference/articles/article1088.asp
http://www.sccg.sk/~mihalik/pg/Project1.exe
Rotácia bodu: http://www.siggraph.org/education/materials/HyperGraph/modeling/mod_tran/2drota.htm





4. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Teória: http://www.cs.fit.edu/~wds/classes/graphics/Clip/clip/clip.html




5. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Príklad: http://student.kuleuven.be/~m0216922/CG/floodfill.html




6. ÚLOHA

Implementujte nasledujúci program:

Príklad: http://www.sccg.sk/~mihalik/pg/Project.exe
http://www.netgraphics.sk/usecka