Aktuálne informácie a kontakt

Kontakt:

Mgr. Elena Dušková (duskova # sccg.sk)
Mgr. Ivana Varhaníková (varhanikova # sccg.sk)
do predmetu napíšte "WEGA"

Konzultačné hodiny:

Vždy hodinu pred cvičením, najlepšie po dohode e-mailom.

Oficiálne stránky cvičení:

Dôležitý oznam - 3. fáza odovzdávania:

Deadline pre odovzdanie interaktívneho 3D modelu je 10. 1. 2010 o 23:59:59. Pri oneskorenom odovzdaní vám bude pridelený maximálne polovičný počet bodov!

3D model môže byť vo formátoch VRML / X3D / O3D / iná 3D technológia publikovateľná priamo na webovej stránke. Model by mal obsahovať interakciu alebo pokročilé vlastnosti: anchor (prelinkovanie na iné modely / pohľady / URL), prednastavené pohľady kamery, touch senzory, manipulátory, časovač (napr. cyklický pohyb objektov), zmenu farebnosti / priehľadnosti, detekcia kolizií a podobne. Niekoľko z nich si vyberte a aplikujte. Pomôcť vám môže Laskavý průvodce virtuálními světy od pána prof. Žáru (najmä kapitola 5), ako aj iná literatúra (niekoľko URL nájdete na stránke s cvičeniami). Do scény umiestnite svoje meno (ako textúru alebo 3D písmo).

Výsledný súbor zaveste na svoju webstránku a odovzdávajte podľa pokynov na oficiálnych stránkach cvičení.



Dôležitý oznam - 2. fáza odovzdávania:

Deadline pre odovzdanie web stránky a pokročilej internetovej aplikácie je 20. 12. 2009 o 23:59:59 21.12.2009 o 11:59:59. Pri oneskorenom odovzdaní vám bude pridelený maximálne polovičný počet bodov! Web stránka s vloženou aplikáciou musí byť umiestnená na verejne dostupnej adrese a túto adresu musíte mať zadanú vo vašom profile. Táto stránka má zodpovedať grafickému návrhu so zapracovanými pripomienkami. Implementácia microsite je nepovinná. Dňa 21.12. poobede bude prebiehať kontrola prítomnosti stránok na uvedených adresách a následne ich hodnotenie.

Ako sme už niekoľkokrát spomínali na hodinách, pokročilá internetová aplikácia môže byť vytvorená vo Flashi, Jave, Flexe a pod. Aplikácia môže byť zakomponovaná ako priama súčasť stránok, tj napr. aplet súvisiaci so stránkou, alebo ako baner (s kontextovou reklamou), krátka hra (vo Flashi) a pod. Na umiestenie sa dá využiť aj microsite, ak ste si ju rozumne navrhli... Prípadne môžete spraviť namiesto aplikácie Flashové menu s využitím AS3, podobne ako sme robili na cvičeniach. Flashová aplikácia by mala obsahovať aspoň niečo z nasledovných položiek: Motion Tween, Shape Tween, Movie Clip, jednoduchý Action Script, pohyb po krivke, nelineárna zmena rýchlosti pohybu...

Pod grafickými apletmi v Jave si môžete predstaviť aplety na netgraphics.sk. Zoberiete si jednu tému z 2D alebo 3D počítačovej grafiky a v Jave pre ňu spracujete pekný edukačný aplet, ktorý ešte nie je na uvedenej stránke. V prípade výberu tejto témy je jasné, že nebude zapadať do obsahu vašich stránok - v tomto majú edukačné aplety výnimku.

Samotné stránky majú byť validné pre (X)HTML+CSS, najlepšie dynamické v PHP. Pri všetkých prevzatých objektoch (obrázok, zdroják, template) uveďte ich pôvodného autora, resp. zdrojovú stránku. Pre použitie cudzej práce by ste mali mať povolenie ako aj opodstatnený dôvod, pretože my budeme hodnotiť len vašu prácu.

Všetky súbory zdrojové súbory (zdrojáky stránok, apletu resp. fla súbor) zozipujte a uploadnite na www.sccg.sk/~duskova/upload (alternatívne na www.duskova.sk/wega-upload) v tvare "priezvisko_2.zip". Neposielajte extrémne veľké súbory.



Oznam - obodovaná prvá časť projektu:

Máte nahodené body za prvú časť projektu. Pridelený počet bodov je priemerom hodnotení od viacerých cvičiacich. Prostredníctvom e‑mailov vám boli rozoslané komentáre k vašim riešeniam. Ospravedlňujeme sa za prípadne zle doručené hodnotenia, v systéme sa vyskytla chyba.


(c) Elena Dušková 2009 | All rights reserved. | duskova@sccg.sk | Last update: 07.01.2010